Limitky z Helveti nejsou jen o přehozených řemíncích a gravírování na dýnku. Za každou z nich stojí spousty nápadů, diskusí, odmítnutí, radosti i nervů. A hlavně tým lidí, který chce vytvořit něco, pod čím se může s hrdostí podepsat.
Patrik dnes vyzpovídá své kolegy Jirku a Jirku – dva zásadní architekty limitovaných edic z Helveti. Dozvíte se, co vše se může pokazit, proč některé modely vznikají tak dlouho a které limitky vyvolaly největší vlny emocí.
Co se na číselníky nevešlo?
- 02:20 Proč vůbec značky vytváří limitky?
- 04:56 První impulz k limitkám – co za modely předcházelo hodinkám Helveti H01?
- 09:33 Co spustí vznik nové limitky? Je to náhlý nápad, nebo se snažíte o pravidelnost?
- 12:43 Jak probíhá komunikace se značkou, která hodinky vyrábí?
- 15:07 Proces hledání finální podoby limitky dá taky zabrat.
- 22:30 Přeprodávají se limitky Helveti?
- 23:52 Je podobnost H01 San Martin a H02 Junkers náhodná, nebo šlo o záměr?
- 26:46 Nebáli jste se specifických vlastností bronzu a jeho stárnutí?
- 32:45 Proč Biatec CS30 vznikl ve 2 barevných provedeních?
- 36:46 Nejvýraznější a nejkontroverznější jsou zlaťáky Jiří Kára Ochlasta Perpetual Hlášky-Date. Co stojí za jejím vznikem?
- 42:21 Jak vznikly „červené potápky ze Švýcarska” H03 Helveti x Vulcain?
- 47:57 Je 15. výročí existence Helveti pro Jirku velkým milníkem?
- 51:52 Proč limitka Biatec x Helveti TGM vyšla téměř současně s H03?
- 55:07 Výrazná osobnost zasluhuje výrazné řešení. Jak vznikl nápad dostat obrázek na číselník?
- 59:33 Která limitka Helveti je nejlepší?
Podcast najdete na:
Komentáře
Tento článek zatím nikdo nekomentoval. Buďte první.