Fungování Helveti.cz v době nouzového stavu

Stav fungování budeme průběžně aktualizovat (poslední aktualizace 21.10.2020 – 13:25).

Máme opět otevřeno v klasické otevírací době:
Po-Pá: 9:00 – 19:00
So: 10:00 – 15:00

Ve zkratce:

Z důvodu nouzového stavu v ČR jsme přistoupili ke změnám ve fungování. Část kolegů využívá možnost pracovat z domova a v menším počtu jsme na prodejně. Budeme se maximálně snažit, abychom mohli uspokojit všechny vaše poptávky a dotazy. Zároveň vás ale prosíme o pochopení, když odpovědi nebudou do řádu minut, jak je tomu většinou zvykem. Přicházíme také s nápady, jak v této situaci zkvalitnit naše služby. Držme si navzájem palce!

Otevírací doba

Po-Čt: 9:00 – 19:00
So: 10:00 – 15:00

Režim výdejny se u nás od ničeho neliší, takže se budeme těšit na vaši návštěvu.

Mimo tuto dobu se vám budeme samozřejmě věnovat online (e-mail, chat, e-shop) nebo telefonicky. Objednávky dále přijímáme kdykoliv a expedujeme tentýž den.

Místo osobně raději PPL?

Chcete-li si vyzvednout objednávku, můžete dorazit přímo na prodejnu. Ale zvažte jestli v tuto dobu pro vás není lepší, když si zvolíte doručení zdarma dopravcem PPL do vašeho bydliště či zaměstnání. Chráníme tak naše zaměstnance a stejně tak i vás.

Vyměňte nebo vraťte za 6 měsíců

Prodloužili jsme dobu na možnost výměny nebo vrácení hodinek až na 6 měsíců. Nemusíte se tak bát, že hodinky díky karanténě nebo nouzovému stavu nebudete moci vrátit.

Pro vratku si přijedeme zdarma

Nelíbí se vám doručené hodinky a chcete je vyměnit? Zajistíme si svoz od vás zdarma. Vy jenom připravíte balíček a PPL / DPD u vás hodinky vyzvedne. My vám pak také zdarma pošleme hodinky jiné, dle vašeho výběru a nebo pošleme na účet zpět peníze.

Vybíráte hodinky, ale nemůžete přijít?

Naprosto to chápeme a je to tak pro všechny lepší. Snažíme se ale přinášet další možnosti, jak vám i tak nákup umožnit. Pokud vybíráte hodinky, podívejte se na video, které jsme o nich natočili. Najdete jej na záložce Video – například u produktu Wenger Urban Classic Chrono 01.1743.104.

Záložka po kliknutí otevře videa k prohlédnutí

Nemáme video vašich hodinek?

A právě to vám chceme nabídnout. V této situaci, kdy raději návštěvu naší prodejny oželíte (a my to chápeme), vám video hodinek na přání natočíme a kompletně hodinky také detailně nafotíme. Napište nám tedy prosím, o které hodinky byste měli zájem a my jej v co nejkratším čase natočíme, sestříháme a nahrajeme na náš e-shop / Youtube.

Výsledkem pak může být například takovéto video hodinek Seiko Astron.

Chcete-li si prohlédnout již natočená videa hodinek, navštivte náš Youtube kanál.

A ještě lépe – videohovor

Asi vůbec nejlepší možná služba, jak na dálku odprezentovat hodinky, je možnost videohovoru. V případě přání si s vámi rádi zavoláme přes Skype, WhatsApp, Facetime či Hangout a hodinky před kamerou odprezentujeme. Získáte tak ještě lepší dojem o hodinkách než z produktového videa.

A nebojte se, vy kameru zapnutou mít nemusíte. Jediný, kdo se možná bude stydět, budeme my 🙂 Více zde.

Rádi vám hodinky předvedeme před kamerou

Když přesto dorazíte

Dbejte prosím zvýšených hygienických opatření (máte-li roušku, noste ji) a počítejte s nimi i u nás. Víte-li, že nejste zdravotně fit, odložte prosím návštěvu na jiný termín.

Platba by měla ideálně proběhnout bezkontaktně (kartou na prodejně). Neznamená to, že od vás hotovost nepřijmeme, ale nyní preferujeme kartu.

S čím u nás můžete počítat:

  • kolegové budou mít roušku, aby tím chránili i vás,
  • prodejnu dezinfikujeme prostředky po každé návštěvě zákazníka,
  • používáme dezinfekční prostředky také na ruce (v případě zájmu můžete použít před či po návštěvě).

Objednávky posíláme

Objednávky přijímáme, expedujeme a zkrátka řešíme nejrychleji jak to jen jde. Naši distributoři také fungují, takže i hodinky, které nemáme skladem vám rádi dodáme.

Dopravci

Z dopravců doporučujeme PPL nebo DPD. Výdejní místa Uloženky bohužel nyní nemůžeme garantovat. A to z toho důvodu, že nevíme (a neví to zatím ani Uloženka), které výdejní místa jsou otevřena. Aktualizace 17.3.: Uloženka nám dodala seznam s otevřenými místy a můžeme to tak kontrolovat. Přesto je možné, že bude docházet k chybám. Stejně tak u České pošty fungují jenom ty pobočky, které disponují přepážkou se sklem oddělujícím zákazníka a pracovníka pošty. Proto pro snažší a jistější doručení zásilek doporučujeme právě PPL či DPD.

Platby

Je možné, že dopravci ustoupí od vybírání dobírky a je to logické, protože se snaží o snížení možnosti nákazy. Doporučujeme tedy platit online kartou nebo převodem přímo v objednávce. To abyste předešli případnému problému s doručením. Zatím máme zprávy od PPL o zrušení dobírek s doručením na Slovensko.

Děkujeme za každou objednávku

Nyní jsme rádi za každou vaši objednávku, protože nám dává možnost fungovat. Hodinky nejsou a nikdy ani nebyly nezbytnou věcí. Je to spíše možnost udělat radost sobě nebo někomu z okolí. Ale ve světle aktuální situace jde o absolutní zbytnost a my to víme. Přesto děkujeme všem, kteří si tu radost i v této chvíli udělají. U nás je pak dvojnásobná, protože máme z čeho platit mzdy, nájem a podobné účty, které se na nouzový stav neptají.

Reklamace balíkem

Není-li to životně nutné, odložte prosím nošení reklamací a oprav osobně k nám na prodejnu. Pokud vám končí záruční doba, pošlete ideálně hodinky k nám některým z dopravců (poštovné vám zpětně proplatíme).

Máte dotaz nebo připomínku?

V případě dotazů nám neváhejte zavolat 774 27 27 37 nebo napsat email na info@helveti.cz. Všechny otázky rádi zodpovíme.

Děkujeme za přízeň

Moc si vážíme vaší podpory a důvěry. Nejvíc nám v této době pomůžete vaší přízní, objednávkami a tím zajištění aspoň nějakého chodu firmy.

Všem přejeme hlavně zdraví!

Za Helveti.cz – Jiří Štencek

Rádi si čtete naše články? Navštivte také náš e-shop s hodinkami.
Přihlaste se k odběru novinek:

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *