Podcast Tik Talk Helveti 🔊 30. Martin Vymětal – Rolex je taková Oktávka středního managementu

Spolumajitel agentury Bomerang, chodec, vyučený cukrář, dobrý táta, milovník všeho povrchního a bulvárního a samozřejmě hodinek.


Jak se Martinovi míchá profese marketéra do záliby v hodinkách, a jak se dívá na příběhy a auru top hodinářských značek? Proč ve skutečnosti touží třeba po takových Silver Snoopy? A jak to má s treky?Většinu dnů tráví s „tamagoči” počítačem na ruce, ale když už se mu na ruku klasické hodinky dostanou, jaké to jsou?

O čem byla řeč?

  • 3:49 – Boj mezi klasikou a smartwatch: Přemýšlel jsi o tom, že bys využil zápěstí pro opravdové hodinky?
  • 7:23 – Auta, ženy, hodinky a příběhy: Jsou hodinky častým tématem mezi muži středního věku?
  • 9:27 – Je pro tebe důležité příběh k hodinkám vytvářet, aby koreloval s významnými osobními daty a událostmi?
  • 12:00 – Jakými hodinkami začínal tvůj syn?
  • 13:10 – Kdy začal zájem o hodinky u tebe? A které byly úplně první?
  • 16:45 – Řekni nám víc o své sbírce hodinek.
  • 17:33 – Ty „CasiOaky” vám do podcastu Středověk poslal asi nějakej hodnej člověk…😉 (více v článku: Jak vybrat hodinky pro 3 muže ve středním věku středo/věku?)
  • 20:45 – Rolexy už dávno neplní roli icebreakeru…
  • 26:00 – Přesuňme se k PCT (Pacific Crest Trail) a k tomu, cos tam nosil.
  • 29:58 – Není NATO strap řešením hmotnosti hodinek?
  • 33:52 – Jak se nosí Breitlingy v batohu během pochodu? A jaký je výběr outdoor modelů mezi top 10 značkami?
  • 36:05 – Tudor Ranger – jak je to se zlobivým dítětem Tudor, aneb Rolexy pro chudé?
  • 42:53 – Čím to je, že si Rolexy drží cenu? Aneb zaklínadlo „nedostupnost a rozpoznatelnost”.
  • 43:40 – Máš tu ještě kolaboraci Swatch x Omega Bioceramic Moonswatch Mission to Moonphase Snoopy Full Moon. Jak jsi vnímal hype v téhle věci?
  • 48:26 – „Úplný blbosti, který mám ve sbírce a který si beru k outfitu.”
  • 50:15 – Co je ještě v plánu na tvé hodinkové cestě?
  • 54:08 – Na Nautily jsme zapomněli! A samozřejmě Nautily pro chudé – Mido TV 🙌
  • 55:43 – Celou dobu, co tě poslouchám, tak slyším, že rád provokuješ. Tak si myslím, že se k tobě víc hodí microbrandy, proč nejdeš touhle cestou?
  • 57:45 – Konzervatismus jako chtěná vlastnost hodinek: Má marketing hodinek u vás v agentuře prostor?
  • 1:01:05 – A co máte v Boomerangu na wishlistu?
  • 01:04:02 – Může v současnosti vzniknout podobná ikona jako Blancpain? Nevede současný přístup jen k bagrování hrobů?
  • 1:11:49 – Myslíš, že hodinkami můžeš zapůsobit na ženy?
  • 1:14:22 – Co tebou hýbe v oblasti treků?
  • 1:16:03 – Lákají tě i Himaláje?
Martin Vymětal: Rolex je taková Oktávka středního managementu | 30. Tik Talk

Podcast najdete na:

Rádi čtete naše články? Navštivte náš e-shop nebo se přihlašte do newsletteru.
Přihlaste se k odběru novinek a článků:

Komentáře

Zaujal vás článek? Chcete nás pochválit nebo nám naopak něco vytknout? Budeme moc rádi za váš komentář. Zpětná vazba je pro nás velmi důležitá.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *