Podcast Tik Talk Helveti 🔊 26. Servis, nebo reklamace hodinek nemusí být nutně peklo

V Helveti hodinkami děláme radost. Co ale dělat, když se porouchají, nebo dojdou k úhoně? A jak je to s naší prodlouženou 5letou zárukou? Za tou si plně stojíme. Přesto musíme počítat s tím, že stoprocentní není ani kyselina, jak říká kolega Fanda, který u nás vede reklamační a servisní oddělení. Pro porouchané hodinky a hlavně jejich nešťastné majitele má velké pochopení a denně jim snáší modré z nebe.

O čem byla řeč?

  • 0:40 – Co musíte udělat, když chcete hodinky reklamovat, nebo servisovat? Nejlépe je doneste osobně, ale cokoliv je lepší, než je posílat v obálce…
  • 4:30 – Nebojte se zavolat, hovor vám mnohdy ušetří spousty času.
  • 5:30 – Jak reklamace u nás probíhá? Jde o čas, takže co nejdřív 🙂
  • 6:55 – Ušetřte si poplatky za čištění – boty byste také nereklamovali špinavé.
  • 10:56 – Když přijdete reklamovat osobně.
  • 13:05 – Kontrola stavu je zásadní – chrání i vás, jako zákazníka, udělejte si na předání čas.
  • 16:20 – Jak dlouho trvá reklamace a servis? Zákonná lhůta bohužel servisní zakázky často prodlužuje.
  • 22:30 – Klasická vs. prodloužená 5letá záruka z Helveti. Záruka platí, ale doba opravy se může prodloužit.
  • 25:40 – Odhadneme cenu servisu už při předání? A co dál?
  • 30:05 – Nejčastější „závadou” u hodinek je baterie.
  • 38:15 – Kolegové přetaví i nevrlého zákazníka opět v hodinkového nadšence.
  • 42:33 – V létě je nejčastějším tématem vlhkost. Zamlžení ale nutně nemusí být na reklamaci. Mrkněte na tuto kapitolu článku o voděodolnosti, nebo si poslechněte 4. díl podcastu.
  • 44:17 – Zmagnetizování u mechanických hodinek, nebo odchylka mechanického strojku.

Podcast najdete na:

Rádi čtete naše články? Navštivte náš e-shop nebo se přihlašte do newsletteru.
Přihlaste se k odběru novinek a článků:

Komentáře

Zaujal vás článek? Chcete nás pochválit nebo nám naopak něco vytknout? Budeme moc rádi za váš komentář. Zpětná vazba je pro nás velmi důležitá.

2 komentáře u “Podcast Tik Talk Helveti 🔊 26. Servis, nebo reklamace hodinek nemusí být nutně peklo

  1. U Helveti jsem zakoupil hodinky SEIKO.Po třech letech jsem je chtěl seřídit.Pokusili se reklamovat strojek.Firma SEIKO odpověděla,že „pro hrubé zacházení se to nevyplatí“….
    K firmě Helveti mám důvěru,leč firma SEIKO mou důvěru ztratila.
    Jestli už neumí vyrobit hodinky,které snesou zacházení strojního mechanika,budu se muset poohlédnout jinde….
    V r71,si můj otec z montáže dovezl SEIKO.Vydržely denní požívání 22 let.Taky byl mechanik.
    Asi už neumí kvalitu….

    • Dobrý den,
      Váš případ nás velice mrzí. Bohužel, přestože se snažíme pro zákazníky dělat maximum k jejich a naší spokojenosti, na finální rozhodnutí servisů jsme krátcí. Všichni známe pověst značky Seiko a vintage hodinky, které opravdu vydrží skoro vše! Jak je to se současnou produkcí, nám nepřísluší hodnotit. Pro mě osobně je značka srdeční záležitostí a mohu jen doufat, že mé kusy budou mít alespoň podobný život jako hodinky našich otců a dědečků 🙂
      Děkujeme za milá slova a za Vaší důvěru. Doufám, že jste měl jen jednu špatnou zkušenost a budete mít již odolné hodinky, které Vám budou dělat radost.
      Přeji krásný den!

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *