Zdravím do Helveit,
prosím, proč trvá záruční reklamace tak dlouho, když se jedná jenom a výměnu baterie.
Nespěchám na to, ale spíše mě to zajímá.
Děkuji uctivě, Mirek
Dobrý den, Mirku,
děkuji za váš dotaz.
Máte pravdu, že samotný úkon výměny baterie je banální záležitost, nicméně je potřeba si uvědomit, že záruční opravy jsou prováděny servisem postupně podle data příjmu. Hodinky pak nějakou dobu čekají na řadu a klidně za desítkami hodinek které se do servisu dostaly před nimi. Až pak se dostanou k rukám hodináře. I banální úkon tedy nemusí být proveden hned.
Mrzí mě, že v záruce není možné odbavit výměnu hned na počkání. Rádi bychom vám v tomhle vyšli vstříc. Každopádně vaše hodinky bychom měli odesílat zítra, tak snad budete spokojen
Zdraví, Jiří Štencek
Ještě se nám občas množí dotaz: "Proč mi nevyměníte baterii v rámci záruky přímo u vás".
Výměna baterie je zásah do hodinek a jako takový jej v rámci záruky přenecháváme autorizovanému servisu, což je vždy výhodnější kvůli jistotě zachování plné záruky. Navíc tím také zákazník získává jistotu servisu, kdyby náhodou nešlo o vadnou baterii, ale komplikace se strojkem. Pak autorizovaný servis rovnou řeší opravu.
Přihlašte se nebo se registrujte pro vložení odpovědi