Nejede vám eshop

Maruščák zeptal se před 2 roky

Dobrý večer, snažil jsem se objednat si hodinky, ale v průběhu prohlížení eshopu náhled ukončil svou službu. Kdy web nahodíte, abych objednávku dokončil?

Maruščák

1 Odpovědi
Nejlepší odpověď
Jiří Štencek Personál odpověděl před 2 roky

Dobrý večer, pane Maruščáku,
velmi se omlouvám. Dnes večer došlo k chybě v nastavení DNS záznamů u naší domény Helveti.cz a tím pádem máme cca 30min výpadek eshopu Helveti. Věřte, že nás to velmi mrzí a během pár chvil by eshop měl zase běžet.
Pokud byste potřeboval jakkoliv pomoci, ozvěte se na stencek@helveti.cz (držím noční službu). Jako omluvu bych vám rád za komplikace nabídl dárek nebo službu navíc.
Zdraví, Jiří Štencek

Autorem publikovaného příspěvku je Maruščák. Můžete si jeho odkaz uložit mezi své oblíbené záložky nebo ho sdílet s přáteli.