Jak reklamovat hodinky?

reklamaceVelmi pěkný přehled o tom, jak reklamovat zboží sepsal zbožový vyhledávač Heuréka ve svém článku Jak na reklamace na Internetu. Doporučujeme k přečtení.

Snad jen jediný bod může být trošku zavádějící. Jde o bod 15.

15) Reklamací se neprodlužuje záruční lhůta
Pokud dojde k výměně zboží, nezačíná nová dvouletá záruční lhůta, ale počítá se ta stávající.

To je pravda, ale samotnou reklamací se záruční doba prodlužuje. Pokud tedy pošlete své hodinky na reklamaci, kde budou 3 týdny, tak se Vám tímto automaticky prodlouží záruční doba právě o tyto 3 týdny. Při výměně zboží kus za kus ale nemáte nárok na novou záruční lhůtu a běží ta stávající. V tom má Heuréka pravdu.

Zdrojem budiž článek z dTest: Prodlužuje se záruka o dobu, kdy byla věc v reklamaci?.

Náš přístup k reklamacím

My se snažíme k reklamacím přistupovat hlavně lidsky a po zákaznících vždy vyžadovat minimum a naopak poskytnout maximum (informací, péče a zastání v servise).

Sami totiž víme, jak je nepříjemné cokoliv reklamovat a kolik práce je s tím často spojené. Proto neděláme zbytečné obstrukce a vycházíme našim zákazníkům co možná nejvíce vstříc. Vy to oceňujete a my jsme za to rádi!

Potřebujete reklamovat hodinky? Kontaktujte nás.

Rádi čtete naše články? Navštivte náš e-shop nebo se přihlašte do newsletteru.
Přihlaste se k odběru novinek a článků:

Komentáře

Zaujal vás článek? Chcete nás pochválit nebo nám naopak něco vytknout? Budeme moc rádi za váš komentář. Zpětná vazba je pro nás velmi důležitá.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *